Álom, vizsga

Volt egy álmom és azt hiszem talán épp azért hoztam létre ezt a blogot, hogy világgá kürtöljem:

Leállamvizsgáztam!


Igaz már múlt csütörtökön megtörtént, de már úgyis csúsztam vele 3-4 évet, ez a pár napos késés már igazán nem számít soknak. Nagyon be voltam rezelve, nagyon sok tételt nem tudtam és nagyon-nagy mázlim volt, hogy az A/13-at és a B/3-at húztam ki. A diplomamunkám se volt rossz - hiába húzta le annyira a T. elnökség, úgyhogy megkaptam a felelettel együtt a 4-est!

Még a nyelvvizsga van hátra.

Ja, és ennek örömére megajándékoztam magam 2 zenei DVD-vel. Ajánlom őket mindenkinek:
- Everyone Stares: The Police Inside Out
- Mark Knopfler & Emmylou Harris: Real Live Roadrunning

No, és persze "kedvest" is megleptem egy szép tulipán-csokorral, hiszen Őnélküle még szerencsével sem sikerült volna az államvizsga...