Friss

Teljesen kiment a fejemből, hogy itt is közhírré tegyem. Épp egy hete hozta a futár meg a GDF-es diplomámat (külön köszönet Gus-nak és Zslatko-nak a gyors reagálású átvételért és a futárért!). Nem vásároltam, sok-sok év munkája van benne (szó szerint), de még nagyon friss. Olyan, mint a mellékelt képen, csak az enyém ki is van töltve. Legalulra az van írva, hogy: "mérnök-informatikus", meg hogy "". E blog olvasói jól tudhatják, hogy az államvizsga már tavaly november végén megvolt, a nyelvvizsga viszont csak április végén, melynek dokumentumát július elején kaptam kézhez, ezért e késői diplomaátvétel (no, meg csúsztam vele néhány évet én is). Emlékszem tavaly ilyenkor gépeltem be több tucat oldalt szakdolgozat címén is, húú de húzos napok voltak azok is...

Köszönet mindenkinek az eddigi támogatásért!... hüpp...

Huszadikán egyébként sikeres fellépésen voltunk túl. Az ünnepi műsorban elhangzott dalok (Szállj, sólyommadár; Ha én rózsa volnék; Magyarország).