Pókerarc castingon jártam 2/2

Szóval...

Mivel én voltam az első vallatott, természetesen azt se tudtam, hogy mit is kell majd csinálnom, hogyan fog zajlani a vallatás. Arra mindenesetre gyorsan rájöttek a játékostársak, hogy a Stinges sztorim közelít az igazsághoz (találkoztam Stinggel, aláírásom van tőle). Az azonban már felettébb gyanús volt, hogy egy ikerpár apjának állítottam be magam. Pedig kedvessel mindenre felkészültünk, a kitalált gyerkőcök nevétől kezdve a születési nehézségekig. A gyerekek születési súlyára feltett kérdésnél azonban elbizonytalanodtam és zavaromban egy sokkal kisebb súlyt nyögtem be. Egyértelmű volt, hogy blöfföltem. A többiek is hasonlóképpen jártak mind én, de volt aki elég jól titkolta a hamis állítását.

A casting végén aztán egy ~15-20 kérdéses tesztet kellett kitölteni. A moderátor kérdéseket tett fel, melyekre a választ egy papírlapra írva kellett megadni. A tv-műsorhoz hasonlóan 4 másodpercet adtak a kérdések között. Nagyjából 70-80 %-osra teljesítettem a kérdéseket, melyet ki is emelt a kérdéseim javítását végző moderátor. És ennyi. Majd értesítenek.

Gondolom hiába voltak jók a válaszaim, nem voltam olyan jó meg nagy arc, meg eléggé jól blöffölő sem, hogy beválogattak volna a játékba. A csoportból azonban az egyik hölgyet múlt pénteken viszontláttam a műsorban. Sajnos az első körben ő is kiesett, és szomorúan tapasztalom azóta is, hogy lehet, hogy én jobban meg jópofábban tudtam volna szerepelni a Pókerarcban...

Mindenesetre a castingon jól éreztem magam, és már elmondhatom, hogy ezt is kipróbáltam...