Sors, jegy

Még szerencse, hogy nem ültem le egyből a gép mellé akkor, amikor hazajöttem a boltból (a zöld fenyőfás). Felhúztak, na. Az még hagyján, hogy három pénztáros percekig nem bírta kideríteni, hogy mi a kódja az akciós dinnyének. Fegyelmezetten tűrtem a várakozást a pénztárnál, sőt a mögöttem gyülekező sor is viszonylag türelmes volt. Kb. negyed óra várakozás után még filóztam rajta, hogy hagyom a dinnyét annyiban, majd legközelebb megveszem - ha lesz kedvem. De aztán kiderült a kód, s a dinnye ára is tényleg annyi volt, mint amit én is mondtam (darab ára volt, nem kilóra mért). S már-már azon voltam, hogy a nyeremény sorsjegyemmel se húzom az időt, de aztán mégis meggondoltam magam.

Az történt ugyanis, hogy a csütörtöki bevásárláskor az aktuális akció szerint kaptunk egy kaparós sorsjegyet. Kifizettük a vásárlás értékét, örültünk a sorsjegynek, majd a pénztártól való távozáskor rögtön le is kapartuk! NYERTÜNK. Egy új sorsjegyet. Persze, gondoltam, hogy azért az isten lábát még nem fogtuk meg, de azért hátha. Biztos tudnék kezdeni valamit egy új Peugeot 407SW-vel vagy pl. egy LCD tévével. Annyian voltak azonban akkor is a pénztárnál, hogy nem volt szívünk zargatni a pénztárost vele, s nem akartuk feltartani a sort. Gondoltuk, majd legközelebb ha bevásárlunk megint.

Na, ma aztán odaadtam a pénztárosnak a sorsjegyet, hogy nyertem vele. Kaptam is egy új sorsjegyet, de szegény srác persze a kolleganőktől kérdezte meg a tutit, hogy mit kell most tennie a beváltott tikettel. Azok szinte egyszerre vágták rá, hogy az úgy nem jó! Mer'hogy nem ennél a pénztárnál/nem most kaptam a sorsjegyet. Mondom, mindezt egyszer már negyed órás várakozás után - a dinnye miatt. Persze addigra már a nyertes sorsjegyemet is áthúzták, érvénytelenítették.

Na, ekkor ment fel bennem a pumpa, s halkan, udvariasan, de láthatóan kikelve magamból visszaadtam a cseresorsjegyet. S eléggé hallhatóan megjegyeztem, hogy "ne haragudjatok, de ez nevettséges, nincs nekem szükségem erre, tartsátok meg... viszlát, sziasztok...". Fogtam a cuccomat és vissza se nézve jöttem haza. Gondolom köpni-nyelni nem tudtak, de ha mégis az se baj!

Itthon aztán utána néztem a nyereményjáték szabályzatának. Felhívnám a cégnél dolgozó emberkék figyelmét, valamint az ott vásárlókat a nyeremények beváltására, ugyanis szerintem totál nem volt igazuk. Értem én, hogy biztos sok a dolguk, meg készpénzzel bánnak, meg satöbbi, de azért mégis. Ez már kukacoskodás tényleg. Nem baj, majd valamelyikük lekapargatja magának úgyis, ha akarja. Hajrá! Engem többet nem érdekel a kaparós akciójuk az tuti! Ugyanis ezt írja a bolt hivatalos okossága:

Kivonat a nyereményjáték szabályzatából:

"... Ha a Promóció ideje alatt egy Játékos ... áruházban vásárol, 5000 Ft feletti vásárlás esetén minden elköltött 5000 Ft után 1 db sorsjegyet kap, amellyel ajándékot nyerhet. A nyeretlen sorsjegyek részt vehetnek a vigaszdíj sorsoláson. Ehhez a kaparós sorsjegy hátoldalán a Játékosnak ki kell töltenie a Játékos azonosításához és értesítséshez szükséges adatokat (Játékos neve, lakhelye, telefonszáma), a kitöltött sorsjegyet a ... áruházakban kihelyezett nyeremény dobozba kell bedobniaA nyertes sorsjegyek 2008.08.31-ig válthatók be a ... áruházak pénztárainál (új sorsjegy), üzletvezetőnél/ügyeles vezetőnél (ajándékcsomag, WMF serpenyők, WMF evőeszköz készlet), az ... áruházak vevőszolgálatán (új sorsjegy, ajándékcsomag, WMF serpenyők, WMF evőeszköz készlet)...

A Játékos köteles a nyertes kaparós sorsjegyet bemutatni és a beváltóhely képviselőjének átadni.

Amennyiben a nyereményre jogosult Játékos nem jelentkezik a megadott időpontig, elveszíti jogosultságát a nyereményreA nyeremények kizárólag személyesen vehetők át, és készpénzre nem válthatók."