Akarsz-e nyaralni-e?

Mert ha igen, már most érdemes végignézni az utazási irodák ajánlatait. Általában a március 31-ig megrendelt utak jóval olcsóbbak, így akár 5-10-15%-os árengedményt is kaphatsz a listaárból.

A minap épp a nagyobb utazási irodáknak néztem utána én is a neten (Nászút rulez). Számos cég honlapján már fent vannak az idei katalógusok letölthető, PDF formátumban, de a jobbak ingyenesen el is küldik a prospektusukat. Ha esetleg nem is mész el sehova nyaralni az idén, már csak azért is érdemes megrendelni őket, hogy hideg, télies tavaszi estéken lapozgathasd a színes fotókkal teli utazási katalógusokat.

Első blikkre, ingyen prospektusokat ezeken az oldalakon rendelhetsz:

Letölthető katalógusok:

Ha megjönnek a prospektusok, beszámolok a megrendelések eredményéről, addig is várom a postást...

UPDATE:
- A Questor volt a leggyorsabb. A 18-én megrendelt katalógusok közül 20-án meg is érkeztek a katalógusaik Kaposvárról.
- A BudavárTours katalógusa 21-én érkezett meg Budapestről.
- A Tensi és a Tui katalógusait 25-én kézbesítette a postás.